Pszt! Zsófi meseregényt olvas!

Pszt! Zsófi meseregényt olvas!

Bemutatkozás

2022. július 05. - Zsófiolvasta

Szia,242823040_4356629581083847_3750017314005457484_n.jpg

Bálint Zsófi vagyok, az én blogomat olvasod éppen. Ebben a bejegyzésben le fogok írni néhány dolgot magamról és az oldalról.

Bálint Zsófi vagyok, magyar – dráma tanárszakos hallgató. 2018. júniusában végeztem magyar alapszakon. Kritikákat, recenziókat írok, néha kísérletezek prózával, vagy színpadi szövegekkel, és természetesen olvasok.

Tíz-tizenegy éves koromtól kezdve sok mesét, később meseregényeket olvastam. A könyvek számomra utazást, elmerülést jelentenek újabb és újabb világokba. A mesék és a fantasyk iránti szeretetem végigkísérte a kamaszkoromat és még ma is megmaradt.

Az ötlet, hogy a gyerekkönyvekkel és gyerekirodalommal kritikák szintjén foglalkozzam az egyetemen fogalmozódott meg bennem. Egyre több izgalmas, és jó minőségű szöveggel találkoztam, amikről szívesen írnék, hogy minél több olvasó megismerhesse ezeket a köteteket.

Ez a blog egyfajta ajánlás is egyben, hogy melyek azok a mesék, meseregények, gyerek vagy ifjúsági kötetetek, amikre szerintem érdemes figyelmet fordítani. Igyekszem megmutatni, mi lelkesít egy-egy könyv esetében, vagy éppen mi az, ami miatt csalódtam.

Ugyanakkor a színházi érdeklődésem miatt nagyon fontos számomra, hogy ez a blog ne csak a könyvekről szóljon. Rengeteg színházi, bábszínházi előadáson megfordulok, amiket érdemes megtekinteni, ezért ilyen szövegeket is találhattok majd az oldalon. A fókuszban továbbra is a gyerekeknek szóló, mese előadások lesznek, mert ez az, ami elsősorban foglalkoztat engem, és remélem téged is.

A blog mellett létrejött a Pszt, Zsófi meseregényt olvas Facebook oldal is, ahol bejegyzéseket olvashattok arról, hogy éppen milyen könyvet olvasok, milyen előadást nézek, illetve egyéb híreket, érdekességeket.

Röviden, erről fog szólni a Pszt! Zsófi meseregényt olvas! blog, ami folyamatosan bővülni, és alakulni fog. Szeretnék minél többféle tartalmat megosztani, interjúkat, eseményeket, mindent, ami mesés. 

Végezetül megosztok még néhány linket, ha érdekelnek korábbi gyerekkönyvekkel foglalkozó szövegeim:

Shona Innes és Agócs Írisz lapozó köteteivel már sokat foglalkoztam: az élettel, a rosszkedvvel és a haraggal. Utánajártam a Mikulás gyerekkorának, pörgős, de sablonos gótikus kastélyokban kalandoztam.

Itt találhatod lengyel ifjúsági drámairodalommal foglalkozó szövegemet, itt pedig egy kamaszoknak szóló képregény tapasztalait összegeztem.

Mesés olvasást kívánok nektek!

Zsófi

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofiolvasta.blog.hu/api/trackback/id/tr2317875681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása